Uvjeti prodaje

Opći uvjeti korištenja

Opći uvjeti poslovanja u online trgovini Gocro primjenjuju se na sve proizvode ponuđene u trgovini. Karakteristike, opisi i fotografije proizvoda prikazane su na stranici samog proizvoda.

Kupce i posjetitelje našeg web shopa obavještavamo da zadržavamo pravo tj. dopuštamo mogućnost pojedinih pogrešaka na web stranici:

  • slika ne odgovara stvarnom proizvodu
  • opis proizvoda ne odgovara stvarnom proizvodu
  • pogreške u specifikaciji tehničkih podataka
  • prikazana cijena uslijed očite omaške trgovca ili određenih objektivnih razloga zbog kojih trgovac nije mogao bez odgađanja reagirati, ne odgovara određenom proizvodu
  • prikazano stanje zalihe zbog objektivnih razloga ne odgovara uvijek stvarnom stanju zalihe

Narudžba, načini i uvjeti plaćanja

Kupac može kupovati kao gost ili registrirani korisnik. Proizvodi se naručuju popunjavanjem elektroničkog obrasca. Proizvodi se smatraju naručenim kada kupac završi postupak narudžbe. Plaćanje proizvoda moguće je uplatom na račun putem e-bankarstva ili općom uplatnicom).

Narudžba će se smatrati zaprimljenom:

Prilikom plaćanja uplatom na račun, karticom, nakon što elektroničkim putem zaprimimo narudžbu.

U trenutku zaprimanja narudžbe kupac će e-mailom biti obaviješten o primitku narudžbe. U slučaju plaćanja uplatom na račun, ugovor će se smatrati sklopljenim u trenutku zaprimanja potvrde o uplati.

Načini i uvjeti plaćanja

1. Uplata na račun (putem e-bankarstva ili općom uplatnicom)

Kod virmanskog plaćanja ili plaćanja internet bankarstvom, na svoju e-mail adresu dobiti ćete predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu. Uplatu zatim možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili putem banke, pošte, Fine ili sl. Vašu narudžbu obraditi ćemo po zaprimljenoj uplati.
Kupac proizvode može naručiti i putem telefona ili e-maila, nakon čega će mu biti poslan predračun na temelju kojeg će izvršiti uplatu.

2. Kreditnim i debitnim karticama

Jednokratno plaćanje moguće je većinom kreditnih i debitnih kartica dok je kupovina na rate moguća putem slijedećih debitnih i kreditnih kartica:

Privredna banka Zagreb (PBZ):
VISA, MASTERCARD, MAESTRO jednokratno
VISA, MASTERCARD, MAESTRO od 2-6 rata bez naknade i kamata
VISA INSPIRE od 2-6 rata

Erste&Steiermärkische Bank (Erste):
VISA, MASTERCARD, MAESTRO, DINERS, DISCOVER jednokratno
VISA, MASTERCARD, MAESTRO, DINERS od 2-6 rata bez naknade i kamata

Zagrebačka banka (ZABA):
VISA, MASTERCARD, MAESTRO jednokratno
VISA, MASTERCARD od 2-6 rata bez naknade i kamata do maksimalno 8.000,00 €

3. Ostali načini plaćanja

PayPal - jedan od najpopularnijih i najsigurnijih internetskih servisa za obavljanje financijskih transakcija.
Google Pay - jednostavan, brz i siguran način plaćanja uz pomoć kartica spremljenih na vašem Google računu.
Aircash - jednostavan i siguran servis koji omogućava korisnicima spremanje novca na digitalni novčanik koji služi za primanje i slanje novca.
Keks Pay - jednostavna i sigurna aplikacija za transakciju novca bez prepisivanja podataka s kartice i bez ikakvih naknada.

Informacije o dostavi

Proizvodi se šalju putem dostavnih službi DPD, Hrvatska pošta, Pako ili Lagermax, ovisno o vrsti i dimenzijama robe. Za pojedine proizvode specifičnih dimenzija i težine, trošak dostave izračunava se u posebnom dogovoru sa dostavljačem, a o konačnom trošku dostave kupac će biti jasno i pravovremeno informiran prije dovršetka kupovine, odnosno slanja proizvoda. Proizvodi se dostavljaju isključivo radnim danom, od ponedjeljka do petka, na navedenu adresu dostave. Trošak dostave plaća kupac. Trošak dostave izračunava se sukladno važećim cjenicima dostavnih službi, dok se trošak dostave u pojedinim slučajevima izračunava na temelju težine i dimenzija paketa, kao i adrese kupca.
Dostava se obavlja na područje cijele Republike Hrvatske. Okvirni rok isporuke je 4-7 radnih dana, za proizvode koji nisu odmah dostupni kupac će biti posebno obaviješten o roku isporuke. Rokovi isporuke su okvirni i za nas neobvezujući. Dostava na otoke odvija se prema rasporedu dostavne službe. Narudžba će biti poslana tek nakon zaprimljene uplate. Zamijenjena može biti jedino roba koja je vraćena u besprijekornom stanju,u originalnoj amabalaži te uz predočenje računa. Za eventualne posebne narudžbe kupac nema prava na povrat. Dostava se vrši do ulaza u objekt željene adrese, dok je za pojedine pošiljke zbog prevelikih gabarita, dostava moguća do prve fizičke prepreke koja onemogućava pristup dostavnog vozila objektu. U svakom slučaju, ulažemo maksimalni trud da se i uz moguće komplikacije prilikom organizacije dostave naručenih proizvoda isti kupcima dostave u što kraćem roku, a sve u svrhu očuvanja zadovoljstva svih naših kupaca.

Važna napomena:
Kupac je dužan prilikom primitka pošiljke istu u nazočnosti dostavljača provjeriti radi eventualnih vidljivih oštećenja. Ukoliko postoje vidljiva oštećenja na paketu koja ukazuju i na moguće oštećenje proizvoda u paketu, molimo kupce da ne potpisuju primitak paketa već da sa dostavljačem potpišu odgovarajući zapisnik ili ispune drugi propisani protokol. Molimo kupce da nas obavijeste o svakom takvom slučaju, budući da okolnosti istih utječu na mogućnost povrata robe i reklamaciju proizvoda.

Jamstvo

Za sve proizvode za koje Prodavatelj daje jamstvo vrijede jamstveni uvjeti navedeni u jamstvenom listu. Prodavatelj jamči da će proizvod koji se koristi sukladno priloženim uputama i jamstvenom listu, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. U slučaju kvara i drugih mogućih nedostataka Prodavatelj se obvezuje da će izvršiti popravak ili zamjenu proizvoda u razumnom roku sukladno Zakonu o obveznim odnosima. Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje računa. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Jamstveni list smatra se punovažnim uz predočenje računa, bez obzira na to da li je spomenuti jamstveni list ovjeren ili nije ovjeren od strane Prodavatelja. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije osigurana jamstvom. Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurana je putem ovlaštenih servisera. Neispravni uređaj možete poslati na našu adresu te će on biti proslijeđen serviseru. U slučaju da je reklamacija "lažna" i neutemeljena trošak dijagnostike i slanja robe sa servisa snosi kupac.

Reklamacija i povrat proizvoda

Kupac ima pravo prigovora i povrata pošiljke ukoliko je zaprimio pošiljku koja ne odgovara narudžbi ili je zaprimio proizvod koji nije naručio.

Prigovor se šalje na email adresu info@gocro.hr, pismeno na adresu sjedišta trgovačkog društva Komarcic & Komarcic d.o.o., M.Tita 14, Šenkovec, 40000 Čakovec ili na brojeve telefona 040/314-365; 099/227-2768.

Nakon zaprimljenog prigovora bez odgađanja ćemo putem pošte, elektroničke pošte ili na drugi propisani način potvrditi primitak prigovora. Sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača odgovoriti ćemo na zaprimljeni prigovor najkasnije u roku od 15 dana ali učiniti ćemo sve da se situacija riješi što prije.

U slučaju opravdanog prigovora, kupac ima pravo na raskid ugovora, povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu proizvoda.

Povrat ili zamjena moguća je samo uz predočenje računa i to u roku od 14 dana od izdavanja računa. Trošak vraćanja proizvoda u cijelosti snosi kupac. Proizvod mora biti nekorišten, bez vidljivih tragova oštećenja i u originalnom pakiranju u kojem je izdan, sa svim pripadajućim prilozima.

Rizik slučajne propasti ili oštećenja robe prelazi na kupca u trenutku kada je njemu ili osobi koju je on naveo, a koja nije prijevoznik, roba predana u posjed.

Pravo na jednostrani raskid ugovora

Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu od dana njegova sklapanja, a najkasnije u roku od 14 dana. Rok počinje teći od dana kada je roba predana kupcu u posjed ili osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

  • predmet ugovora proizvod čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
  • predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
Kupac je o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora dužan na nedvosmislen način obavijestiti prodavatelja, i to putem: e-mail adrese info@gocro.hr ili poštom.

Prodavatelj se obvezuje izvršiti povrat zaprimljenog novca, umanjeno za troškove dostave, najkasnije u roku od 14 dana od dana povrata proizvoda ili zaprimljenog dokaza da je roba poslana.

Povrat novca vrši se uplatom na tekući račun kupca. Kupac je dužan najkasnije u roku od 14 dana od upućivanja odluke o jednostranom raskidu ugovora poslati proizvode. Trošak povrata snosi kupac. Obrazac za raskid ugovora možete preuzeti na slijedećem linku: Obrazac za raskid ugovora kupnje.

Odgovornost za materijalne nedostatke

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima.

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako Prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka. Prodavatelj ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati Kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati. Prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.

Sukladno članku 403. Zakona o obveznim odnosima kao kupac dužni ste primljenu robu/proizvod na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće i o vidljivim nedostacima obavijestiti nas u roku od 8 dana.

Sukladno od odredbama Zakona o zaštiti potrošača, potrošači mogu nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu iskazati prigovorom u pisanoj formi u našim poslovnim prostorijama, putem pošte ili elektroničke pošte, o čemu će trgovac iste bez odgađanja obavijestiti o primitku prigovora, na jedan od prethodno navedenih načina.

Online rješavanje sporova

Europska komisija u svrhu kvalitetnijeg rješavanja sporova i sigurniju kupnju preko interneta pruža europsku platformu za internetsko rješavanje sporova. S obzirom da je sukladno članku 14. Uredbe (EU) br. 524/2013. svaki internetski trgovac obvezan osigurati lako dostupnu poveznicu s platformom za internetsko rješavanje sporova, platformi za rješavanje sporova putem interneta kupac može pristupiti klikom na sljedeći link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR